Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 29. april 2013

Russefest



I DISSE DAGER er virile ungdom over hele landet i god gang med sin russefeiring. 
Vi "litt" eldre skal også være russ i år! Vi skal feire 20 års reunion for SARPErussen! 

Kan tro jeg gleder meg :-) Se forhåpentligvis mange mange igjen, snakke om gamle dager og ikke minst hva har skjedd siden sist... 20 år! Herregud!! Det er lenge det ... 
Og hvem kommer for å underholde oss? Jo!! Selveste DJ HOWARD!! 





Håvard Sylte, signaturstemmen fra NRK P3s oppstart på nittitallet. Vi husker vel kanskje
"Howards bærbare fredagsparty" og "Poprush" ?? Han spilte mye bra musikk til våre mange heftige fester !! 


Jeg er påmeldt. Nå gjenstår å finne lua, og kanskje dressen. Og videre planlegge kveldens antrekk og sko ikke minst, bør være gode å danse i :-) Ellers skal jeg bo på hotellet, og kan skifte ved behov, he he. Helgardering kaller jeg det !! 



Nå lufte Chilli ** 

Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar