Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 7. april 2013

Frokosttid er.....

...KOSETID, PADDETID OG AVSLAPPSTID når vi jentene er hjemme alene en søndag morgen. Men vi spiser og planlegger dagen oxo :-)) Ute skinner solen, men det blåser ett stykke kaldt.. Så vi får se hva aktiviteter vi skal gjøre, foruten å dra på Leos kl 17. 


Jeg har ALLTID veske med meg hvor enn jeg går eller drar. Og som regel blir det bare mer og mer i denne veska, og veska blir større og større. Men nå skal jeg prøve (igjen) og gå ned på størrelse. Har derfor kjøpt meg denne blå, som burde romme det jeg VIRKELIG trenger... Litt sporty variant i en knæsj blåfarge. Syns dere den er fin? 



Veska er kjøpt på Nelly

Da er det vel snart tid for en kopp rykende varm og het kaffekopp. 
En god start på dagen ! Stakkars min sambo som nå sitter i buss på vei til Lillehammer, som sjåfør altså. Dagen hans startet tidlig i dag :-)) 

Ha en super duper søndag folkens!! 


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar