Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 28. april 2013

Jeg ble lurt!!!!!



I GÅR BLE JEG REGELRETT LURT TRILL RUNDT !!!!!! 



Blomster fra gjengen. Vakreste ever !! 


Jeg skulle aldri komme til Halden på revy i går, og det hadde visst aldri vært planen. På vei mot Skjeberg ble bilen vår stoppet av en svart stor kassebil.. Jeg ble revet ut av bilen, påtredd en svart buffer over øya og plassert inni denne bilen. Uten videre anelse om hva som ventet meg... Vi kjørte og kjørte og et sted på veien, mistet jeg retningen, og hadde ikke peiling på hvor vi var på vei. Litt guffent, og dere kan tro jeg tenkte.. Men hadde mine mistanker om at gjengen fra Statoil Storebaug stod bak dette?!?! 

Og det stemte det! 

DER stod de alle sammen, foruten to som dessverre var på jobb. Glade, spente og med store smil om munnen :-) Fortomlet gikk det opp for meg, omsider skjønte jeg, hvor jeg var, og for en gangs skyld stum. Stum av beundring, skrekk, spenning, igjen klistrede øyne... ja, rett og slett helt uttafor!! Det er alltid jeg som tidligere har bedrevet med hemmeligheter og andre kremmerier mot de ansatte.. Og nå var det deres tur til å overraske meg!! Og det klarte de!! Helt fantastisk opplevelse dere - tro det heller ei. 
De har planlagt denne festen i over halvannen måned. De hadde leid kroa på Borregaard golfklubb, det var laget et super fint koldtbord, de hadde vært på harryturer etter jobben for å handle inn drikkevarer. Blomster, gaver, spesialbestilt marsipankake bare til meg. De holdt taler, takk for maten tale, viste en selvlaget video, stort kort med personlige hilsener fra samtlige. Haakon fra Australia hadde sendt et brev, som ble lest opp.... Ja! Det ble MANGE TÅREVÅTE og FINE stunder utover kvelden og uti de små nattetimer :-) :-) 

Jeg er verdens heldigste avtroppende daglig leder, med den mest fantastiske staben noen kan ønske seg! Lykken er stor og dette vil aldri bli glemt! Alle notater fra kvelden skal i min lille samlebox på kontoret :-)

GLAD I DERE ALLE SAMMEN!! 

Skulle gjerne vist noen bilder, men de får komme senere. Jeg hadde verken med mobil eller kamera på min reise i går. Skulle jo bare på revy, he he. 
Jeg gleder meg til jobb i morra, møte flere av dere igjen. Mimre, kanskje felle en tåre eller førti til.. og bare nyte!! Nyte de siste dager sammen med dere. Åsså gleder jeg meg SYYYKT til juicepressa ankommer lager, det har jeg ønsket meg lenge!! Kine noterte heftig den dagen vi pratet om dette på kontoret, og nå skjønner jeg hvorfor. Nå skjønner jeg hvorfor dere har lurt rundt i gangen. Nå skjønner jeg hvorfor dere hatt lange pauser på uvante steder, og kanskje litt laaaaange røykepauser osv osv. Morro er det nå, men litt fortvilende mens det stod på, jeg ante jo ingenting ...

Kan tenke meg dere gliste godt på fredag da jeg sa god helg og adjø, og Halden here I come... Særlig!!

...og takk til Rune som var med på dette komplottet!!


Ha en super fin søndag videre folkens


Klems Trine

2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk artig :o) flirte for meg selv når jeg leste her om revy i Halden.. Var spent på kvelden for jeg visste at du kom til å bli rundlurt :0) Hilsen Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette var 1000 ganger bedre enn revy Hilde! Flott gjeng på Storebaug. Blir trist å reise derfra..

      Slett