Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 5. april 2013

Min første bestilling hos Nelly.com

FOR NOEN DAGER siden skrev jeg at jeg hadde brukt "litt" tid på Nelly.com for å kikke etter sko. I utgangspunktet jaktet jeg etter rosa festsko til bryllupet neste helg, men der må jeg nok skuffe dere. Ikke mulig å oppdrive, enda... 

På tirsdag denne uken fikk jeg sms'en om at pakken min hadde ankommet posten, og jeg kjørte som en villmann og rakk posten med hele 3 min. Før det stengte!! Jippi! Pumpa gikk i 110, og jeg gledet meg vilt og hemningsløst til å kikke, og prøve... En stor eske bar jeg inn på kjøkkent, og det ble både glede og skuffelse. Glede for at alle klærne passet, og skuffelse for at tre par sko var for små :-( 

Disse brune gleder jeg meg til å ta i bruk, med ei hvit dongeri og en chiffon brun topp :-) 




Disse kjolene er fra Vero Moda, og bikinien er Marie Meili. 






Nå gleder jeg meg til fest, og sommer !!! 


Nå er det Sen Kveld på gang. Ha en super fredag! 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar