Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 4. april 2013

Enkel laksemiddag

DA ER DET TORSDAG IGJEN, og uken er snart over. 
Dagene går så fort, og dagene er hektiske. Godt var det med ferie, og godt er det å komme tilbake til hverdagen. Tro det eller ei :-) 

I dag var jeg helt tom for middagstips. I går smalt jeg ihop ei lasagneform, med salat og hvitløksbrød til middag. Men i dag, ingen lyst, til kjøkkentjeneste... 
Men AKKURAT DET funker jo særdeles sjeldent, mat må man ha. Inn på kjøkkent, kikke i skuffer og skap, og en bråkikk i fryseren.... 

Og en halv time senere ble dette servert 





Det er marinert laks, stekt i stekeovn, fra frosen tilstand, ved 200 grader i ca 20 min. I mens laksen stekte, kokte jeg en pose med Tortellini fylt med ost. Og lagde en type saus til ; stekte en løk i skiver, ca 150 g bacon, 1 bx champignon, hvitløk, og 2 tomater skåret i tynne båter... Stekte dette godt, tilsatte litt fløte og lot det stå å godgjøre seg til fisken var ferdig. 

Faktisk ganske godt, og under halv timen!! Prøv du også!! 


Trine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar