Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 24. april 2013

iPad tilbehør


HER ER MITT NYE cover til ipad'en. Padden gikk jo i garasjegulvet så det sang, eller skal jeg si, spruta... Hele skjermen knuste, og vipps så var ho mor litt lei seg. 
Men etter hjelp fra gode Facebook venner, fikk vi nyss i Epledeler.no på Greåker. Og ja, de stod til forventningene og reparerte skjermen på dagen....

Og siden det var Rune som ordnet med dette, ble det også nytt cover til ho mor. Ille stas!!! 
Rosene vi fikk på fredag, står like fine... Helt utrolig!! Måtte bare legge med bilde :-) 





Er det ikke fint?! Kostet kun kr 239,-, og kan brukes som bordstøtte ved et lett grep. Tre trinn faktisk :-)) 




Vil også vise dere en iCutes høyttaler, kan benyttes både på iPhone, iPad og andre typer telefoner.. Den gir syyyykt bra lyd, og lades via pc. Sjekk den gjerne ut på TT micro. Den kan også kjøpes på Statoil stasjoner. Jeg kjøpte mine på Statoil Storebaug før jul, og fins i flere figurer. Kr 99,-. God lyd, og tar liten plass i håndveska :-)) 


Nå legge barn - ha en fin onsdag folkens 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar