Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 7. april 2013

Booking.com



OM DERE SKAL UT PÅ TUR kan jeg på det sterkeste anbefale Booking.com til booke igjennom. Det er en super oversiktlig nettside, enkelt å bruke og har mange fine gode tilbud! Har brukt tjenesten flere ganger, og jeg mener selv at vi har spart noen kr også.





Akkurat nå har jeg igjen benyttet Booking.com til å bestille leilighet på Bergo Hotel på 
Beitostølen. Se bildene over :-))  En weekend tur for Rune og meg i juni, i forbindelse med at vi skal gå Besseggen. Rune har lenge hatt lyst til å gå denne ruten, og NÅ ENDELIG skal vi få det til. Jeg har gått den før, men det var i øs pøs regn hele turen, og hadde glemt kamera!! Det skal ikke skje nå, og vi håper selvsagt på supert vær :-)) tvi tvi 


GLEDER MEG ALLEREDE!! Nå gjenstår det bare å booke inn et par timer SPA ( klassisk massasje og pedikyr ) etter turen over eggen. Og før en god velsmakende middag på Bergo Hotel !!! 

Har du eller dere noen planer for sommeren? 
Vi skal ellers ikke noe annet spennende denne sommeren, da bytting av jobb tar sin plass dette året. Men koser oss gjør vi hele tiden, og man trenger ikke reise langt for å kose seg enda mer... Grebbestad, he he 

Nyt søndagen videre - snart ut på "LEKETUR" her 


Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar