Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 26. april 2013

Fredagssnop



GOD FREDAG FOLKENS, og jeg håper det står bra til der ute i det ganske distrikt?! 
Her skinner ettermiddagssolen, og våren har kommet. Det er så deilig! 
Første dag med joggesko og overtreksbukse på vesla i barnehagen, og ellers en spennende helg i vente... 

Ingrid har fått sitt fredagsgodteri til barnetv, og Rune har satt igang med hjemmelaget pizza. Selv sitter jeg med bloggen min, og et kaldt glass øl. Hmmm! Hva mer kan man ønske seg på en fredag ettermiddag? Det blir servert pizza til Idol - og JA som vi gleder oss til det !! JA, og må nevne at jeg kom hjem til nyvasket første etg og ryddig kjøkken i dag. Herlig mann, som virkelig utnytter tiden, mellom to arbeidsøkter... :-)) 

I morgen har han organisert middag, og revy, for bare oss to :-) sjåfør også ordnet, og BARNEPIKE ikke minst. Veldig spent på førpremieren av Helt på (brygge)kanten3 .. 




Nå familietid. Ha en super fredag ! 

Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar