Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 11. april 2013

Et valg må tas..

I DAG ER DET TORSDAG og helgen er her veldig snart. Det er så deilig!! 
Hadde bloggefri dag i går, da vi var en tur på harrytur. OG FØR VI dro dit, klarte Ingrid å miste ipadden min i garasjegulvet og knuste fronten.... Trist ja!! 

På tirsdag blir den reparert Epledeler i Sarpsborg. De har jeg fått anbefalt som både dyktige og rimelige... Gleder meg! 


MEN i kveld eller i morra tidlig må valget tas. Hva skal jeg ha på meg i morra kveld?
Har lurt på dette hele uken, om ikke lenger, men blir ikke enig med meg selv. Og da er det jo ikke lett.. Skal man kle seg pent? Frekt? Høye sko? Støvletter? Dressjakke? Åpen kjole? Bukse? Ja, listen er såååååååå lang... Og jeg vet ikke enda.. Og hvilke sko? 









Jeg får tenke videre.. Skoa jeg viser her er på Nelly.com. Masse fint der!! 

Dere får se i morgen da - hva jeg endte på.. :-)) Vi skal til Son Spa på middag :-)) 



Super kveld - Hellstrøm rydder opp her nå. Fysj! Blir ikke mer kjøttdeig her....


Trine 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar