Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 23. april 2013

52 dager igjen...til kjærstetur


DA ER DET KUN 52 DAGER igjen til Rune og jeg skal til Beitostølen. Vi skal som nevnt gå Besseggen, ellers bare kose oss max. 

I går bestilte jeg SPA, pedikyr og klassisk massasje 50 min, til ossHER
SENS SPA & TRENING ligger på Radisson hotellet i Beitostølen, ikke langt fra der vi skal bo. Og jeg gleder meg så!!! Ordentlig kjærstetid!! 

###

Nå er gamle blomster fra krukker og urner funnet veien i søpla, endelig. Jorda ser ut til å ha tint, så da tenker jeg det ikke er lenge til maiblomstene er på plass. 
Dette er en hektisk uke med hovedtellling, AGM møte og forberedelser til helgen :-) 
I går var jeg på Norwex party hos Hege, gleder meg til klutene og saltskrubben min kommer, wiiiii! 


Ha en fin tirsdag


Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar