Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 14. januar 2013

Finn.no er genialt

DET ER HELT GENIALT med finn.no :-)

Og i dag skal han "finn" få jobbe litt for oss igjen. Har ikke oversikt over hvor mye vi har solgt og kjøpt på finn, men jammen har det blitt litt opp igjennom åra. 
Og i dag skal det legges ut litt ymse... Sofa, stoler, bord, baderomsinnredning, sofa igjen, og tv. Hmmm?! Har jeg glemt noe nå tro?! 




Som denne antikke gruppa, den hadde vi i det såkalte "biblioteket" i gamle huset. Er nå litt til overs her i vårt nye hjem. Sofaen står i gangen vår, men i grunn har jeg sett noe annet kult å ha i gangen, noe LITT MER FANCY !! 

Fra Home & Cottage. Bombe! Vil sikkert noen tenke nå, men er mye fint å finne på 
H&C ja :-)) 
Just lagt møblene ut - så da er det bare å vente ... Ring ring, pling pling ... 


Har du noen spennende planer for hjemmet ditt? Nye møbler? Nye farger? 
Jeg har fått litt dilla på grått og blått :-)) flotte nøytrale farger for vårt hjem! 



En deilig avslappet kveld. 
Venter snart min (zzzzzende) mann hjem. Han er på jobb :-)) 


Ha en hyggelig mandagskveld 



Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar