Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 9. januar 2013

Kamerastativ


I GÅR fikk jeg en SMS fra min kjære om at han hadde kjøpt meg en overraskelsesgave, en såkalt bloggegave. Jippi!! Tenkte jeg, for "trenger" både ny linse til kamera og stativ :-)

Da jeg kom hjem hadde han lagt gaven på tvbordet. Og det var ikke det jeg trodde, men et trådløst tastatur til bruk til vår nye Smart TV.. Litt skuffet, men happy for at det nå blir enklere å bruke tv'n. 

MEN I DAG dere stod kamerastativ i gangen da jeg kom hjem :-))) 

Et Hama Profil Guo III stativ, kjempe flott.
Se det HER


HURRA! Nå skal det bli mange kule bilder utover. Kanskje litt mer klær og sko ?! Familiebilder, og andre morsomheter :-)))  og igjen, tusen takk kjære ! <3

Her er første forsøk, og det kan bare blir mye bedre ! 
Morrro med duppeditter ! 

Ha en super fin onsdag folkens, her tørkes det barnesnørr til den store gullmedalje..


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar