Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 3. januar 2013

God start...



Første hele dag på jobb etter ferien, og det var helt supert å komme tilbake til hverdagen. Nok å gjøre, og nok å prate om... Lenge siden jeg har sett mine flotte kollegaer, og det var merkbart :-) 

Etter jobb hadde jeg en plan om å rekke Intersport, for å hente en ny dunjakke til Ingrid, og for å reklamere på Runes nye Bergans jakke han fikk til jul... 

Men slik ble det ikke. Ble stående ute og skravle med Kristin til nesten kl 16, og da var DET FULL FART TILBAKE TIL SARP for å rekke barnehagen..

Setter Ingrid inn i baksete, og DA ser jeg at buret til Chilli er BOOORTE !!!
Hva har skjedd?! Hadde jeg glemt å låse bilen?! Er ho stjålet?! Tankene surret oppi min lille hodeskalle - helt til jeg kom på, at ho STÅR IGJEN PÅ KONTORET I MOSS !!!

Vræææææl! 



Og jeg som hadde sagt ja til kaffebesøk til et vennepar som vi ikke har sett på ett år! 
Og hva gjør man da?! jo!!! Ringer Rune, som nesten var hjemme, ferdig på jobb. 
Han snur og kjører til Moss for å hente bikkja, mens Ingrid og jeg stikker innom Stopp Senteret for å bytte/hente jakker og kjøpe kaffekake :-))) 

HERREGUD for en start på året! Litt utta rytme, og kontroll. Vimsete og med altfor 
mange planer og altfor liten TID !! 

Konklusjon: "Alt er som normalt, hverdagen er over oss igjen...."


Men koselig besøk har vi hatt. Og 2013 kan bare bli bedre !!!


Nå legge barn og se litt på agenda juletrefest, som skal arrangeres på søndag.


Ha en supervimsete aften der ute


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar