Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 22. januar 2013

Snart nyttårsfest

STIKKER INNOM for å si hei, og at jeg lever. Bare så ille opptatt om dagen, og så mye man tenker på.. 

Til helgen er det nyttårsfest på Tanum i Sverige. Våre kjente trakter, hvor vi tilbringer masse tid på sommeren :-) Og i den sammenheng skal man jåle seg; finne nye sko, ny veske, farge bryn, nappe bryn, nye negler og ta noen runder med selvbruningskrem.. 
Noen som kjenner seg igjen? Og når skal man få TID TIL ALT?! Hjelp!!! Døgnet mitt trenger noen timer ekstra denne uken :-).. 

Var en tur på Bianco på lørdag. Men det eneste jeg fant, hvor nye vårstøvler til Rune. 
Syns disse var tøffe. Tøffe støvler til en røff mann !!! 


NÅ har jeg just klippet en Lhasa, Rune er på trening, kveldsmat klar for vesla og videre kanskje JEG får tid til å kikke litt i klesskapet mitt.. 
I morra kommer elektrikeren og skal få lys i nye taklampa vår, og mor skal få nye negler. Wiiiii!!  SPENNENDE UKE DETTE DERE !! 


Vi høres plutselig - ha en super tirsdag 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar