Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 4. januar 2013

Roser er rosa...


ROSENE ER ROSA OG VAKRE, men jeg vet ikke om starten på dette år er like rosenrødt..
Dagen i går har jeg blitt MOBBET litt for, kan du si.. Men det var vel ikke annet å vente!
Men morro at andre kan ha det artig i flere dager, på min bekostning - unner dere det gitt! Det skjer jo ikke SÅÅÅ mye i disse rolige januar dager... :-)


Rosene fikk vi av Vero og Ketil i går

I dag var det tid for å hente nøkkel til lokalet, til juletrefesten på søndag. Rune dro
av gårde i lunsjen, og på kommune kontoret fikk han beskjed om at lokale? Nei! 
Det var ikke noe bestilling på foreningen på søndag.. Hmm! 
Så da var det bare for mor å snu seg rundt for å få klarhet i dette. LITT KRIIISE!! da det er to dager til, 118 påmeldte, nisseposer, kaffe, brus etc kjøpt inn og Kai Robert show 
leid inn for over ti tusen kroner! Igjen KRIIISE  !! 


Ble en time litt HØY PULS, MANGE SAMTALER og STRESS da gitt! 


Men det ordnet seg. Jeg henter nøkkel på søndag kl 11, så må jeg vaske ut arrangementet  fra lørdag. Så er vi klar for fest ! Litt surr og rot med han fyren, for vi bestilte i februar. Men dette er tydeligvis ikke notert! Vi tar med oss dette til neste gang...

Konklusjon : Alle avtaler BØR gjøres skriftlig !! 




Ikke sikkert vi har slik flaks en annen gang... :-) :-) 





Kvelden er benyttet til shopping, en såkalt Harrytur.. Og fikk fylt opp fryser og skap m sunt og proteinrikt. Kooooose oss !!


Ha en flotters fredagskveld - koooos dere masse ! 


Trine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar