Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 20. januar 2013

Kopp Bloomingville fra H&C



I GÅR VAR jeg en tur på Storbyen, og en svipptur innom Home & Cottage :-) Lenge siden sist - og da er det nesten SKUMMELT å gå dit, i fare for at det blir skrekkelig dyrt!  
Men klarte meg godt denne gangen :-) Ble en godluktende såpe til badet, dryppefrie kubbelys i blått til kjøkkenet (fantastisk..) og nye kose kopper !!

Koppene er fra Bloomingville, og er så SØTE ! 
Sitter nå og koser meg med god varm kaffe, selvfølgelig fra min nye kosekopp!!




Neste stopp på H&C skal jeg prøve noe fra deres nye kolleksjon fra fibonacci. Krydder og oljer i ymse slag. Spennende !! 
Se mer info på bloggen til H&C, bilde er også lånt derfra. 

********


Ønsker alle en flott søndag! 
Her skinner nå solen og det er kun -1 grad. På plan-søndag står det ingenting. 
Rune er i Trysil og kjører buss, mens vi jentene fyrer i peisen og er just ferdig med frokosten. Hjemmelagde rundstykker og deilige reker :-)) 
Er det ikke herlig med søndag? Har du noen planer for dagen? 


Trine 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar