Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 25. april 2013

Rudolf er rød på nesen

ALLE HAR VI VEL SUNGET 


Rudolf er rød på nesen, 
Og når det er vind og sno
Blir han så kald på nesen, 
Så den lyser som en glo !! 


Og slik føler jeg meg også i dag. Ille var det i går, og værre er det i dag... 
En stor takk til alle mine flotte kollegaer, som har talt og talt varer i hele dag. Mens jeg har prøvd å ikke kline ned alle papirer med snørr og atter snørr !! Så gørr !! Og vi som har hovedtelling, og mer enn nok å gjøre :-)) 






Sånn er det når forkjølelsen har kommet i hus :-)) Og ja min nese LYSER !!! 
Rød og gild, eller stor og lang, som en annen ville ha sagt. Nesas fasong får jeg gjort lite med, men den røde gilde slipper nok taket veldig snart... Hope so!! 

Helst før lørdag - for da skal kjæresten og jeg på revy i Halden :-)


Jeg pleier meg selv med lambi lommetørkler. Håper dere gjør noe annet? Noe litt mer gledende og hyggelig :-) 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar