Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 20. mars 2013

Uten kamera!


DETTE ER VIRKELIG DAGEN da ikke alt går som normalt. 

Dagen startet med at ei på jobben ble "ranet" inni leiligheten, mens hun dusjet. Nøkler til alt, penger, veske, alt vekk... Og alle vet jo hvor mye jobb det er å gå veien om forsikringsselskaper, politi etc. Men gikk bra med henne!! 

Videre har arbeiderne som pusser opp på stasjonen fjernet containeren. Der skulle jeg kaste masse fra kontor.. Så forsvant vannet fra toalettet.. Så måtte jeg sende begjæring på en bil, som faktisk politiet har latt stå på privat eiendom i snart to uker.... 

Og NÅ virker ikke kamera !!! Vårt kjære Nikon kamera !! 

Være uten kamera når man har heve seg i bloggeverden, er jo helt håpløst. Har hatt problemer med linsen en stund, og nå har blitzen tatt kvelden. Trist!! 
Jeg skulle vise dere noen vårlige glass jeg kjøpte i går, men det for vente... 


Så blir det blogg med lite bilder fremover, så er årsaken just fortalt :-( Beklager det! 
Jeg skal nå være lei meg en liten stund, og vipps er jeg tilbake igjen ... 

Har dere hatt en fin dag? Alt som normalt? Eller er dette dagen med kanskje stor D for flere?! 



Ha en fin fin onsdag folkens! 


Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar