Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 3. mars 2013

Klar for scootertur

MOR SKAL PÅ SCOOTERTUR til Sverige i morgen, nærmere bestemt Salen. Og jeg er klar som ett egg - det skal bli så gøy!! Bagen er pakket, neglene lakkert, bikinien er rosa og lua er med :-)) 



Første overnatting blir Fågelboet, HER
Her blir det besøk i bubbelpoolen, og videre oxfilefondue med creme brulee til dessert. 



På tirsdag er det avreise til Tandådalen, hvor vi videre skal forflytte oss med scootere, ca 10 mil, til Gørdalen. Her skal vi overnatte, i ei stue uten strøm og vann, sier de... 
Men tenker det blir noen flere mil på sete på tirsdag, og onsdag.. Vi er på tur for å cruise scootere, og jeg gleder meg sånn... Fart og spenning, sier man ja takk til !!!! 




Mor er klar for tur nå !!! 

Ønsker alle en super ny uke. Mulig det ikke blir noe blogg på meg de første dagene :-)) 
Men jeg skal kose meg max, med en helmax gjeng


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar