Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 24. mars 2013

Jakten på rosa sko

DAGEN HAR VÆRT SUPER BRA og vi har rukket masse. 

Alt fra å male sengen oppe to strøk, bakt rundstykker, besøkt bror og familien, ryddet i klær, vasket bil, skrudd ikeareoler, laget middag, ja og ellers alt som hører hus hjem og familie til.... 
Skikkelig hygge søndag!! 

Men jeg skulle jo prøve å finne et par sko. Jammen ikke lett, men her er noen av de para jeg har vært innom på veien... 











Nelly er nettstedet jeg har vært og kikket "litt". Lurte faktisk på om jeg skal prøve å bestille klær og sko via nett - er så mange som skryter av dette! Har dere noe erfaring fra netthandel? Er det noen forhåndsregler som bør tas? Og hvilket er deres favoritt shoppingsted? 


Ålreit! Jeg kikker videre for å finne mine favoritt, rosa sko :-))) 


Trine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar