Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 15. mars 2013

God morgen fra nord


HER ER DET KAFFEKOS OG BARNETV TID. Ute skinner solen og det var fantastisk og stå opp, herlig start på dagen. Vår lille prinsesse kom ruslende litt "vetavill" på hvor vi var å finne her i huset kl 06.. Men har sove i hele natt, og da er mor og far fornøyde :-)

Se den flotte utsikten vi har fra stua her i i Harestien :-)) Gleeeede! 



Nykokt kaffe og hjemmelagde horn er servert. Jeg var i kjøkkenskapet og fant denne koppen. Syns den var passende til meg selv, hehe. Kanskje ikke helt ment for meg - men jeg later som det nå. Koselig! Har ikke sånn kopp selv, så da tjuvlåner vi denne for helgen... 

 
 
I går fikk vi kaffekake. Mimmis spesial :-)
 


 
Om dere sjekker bildet nederst til høyre. vil dere se ett fingeravtrykk etter Ingrid... Det var det første hun gjorde da hun ankom heimen her i går og skulle sjekke ut innholdet i kjøleskapet. Vipps, så prøvesmakte hun kaka til Mimmi :-)) Namm! 


Ha en strålende dag folkens! 
I dag er det fredag, og helg igjen :-))) Har dere spennende planer for helgen? Hva med matplaner? Her er menyen satt frem til mandag. Wiiiiii! 


Trine i nord 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar