Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 26. mars 2013

Påskeegg, planlegging


MITT SISTE IMPULSKJØP er hvite påskehøner til spisebordet. 
Var en svipptur på shopping i dag, for å kjøpe inn påskeegg til alle ansatte, og da fant jeg disse søte hønene.. Tradisjon tro, påskeegg til alle som jobber i påsken, har jeg gjort hvert år på Storebaug. Og tradisjoner er til for å bli :-)) 

Alltid hyggelig å gi bort fylte egg :-) og tenker det er flere som skal få det i år ! 
Men hva skal jeg legge i som overraskelse mon tro?! Må klekke ut en god plan... 



Noen som har noen supre forslag? Skriv de gjerne i mitt kommentarfelt 



Ellers skulle jeg plante ut påskeliljer på stasjonen i dag, men det gikk veldig dårlig, da jorda enda er blokkfrossen :-( Litt trist, da det er så pent med liljer til påskeutfarten og når solen skinner og pumper er nyvaskede etc. Men det får nå bli når det blir noe mildere ute. 
Ble satt som pynt i spiseområdet inne isteden... Koselig det å! 


Nå er det å planlegge handleturen for i morgen. Fikk i dag vite at barnehagen stenger kl 12 i morra.. Ikke helt etter planen, men sånn går det når man ikke følger med i timen!! 
Blir dermed en ikke full arbeidsdag på ho mor i morra. Rom for shopping åpnet seg brått og brutalt.... Og liste må skrives... 


Ha en super tirsdag 


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar