Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 11. mars 2013

Var ikke meninga at jeg.....

.......skulle få lunsj i dag! 

På morran smurte jeg fire skiver spiralloffskiver med italiensk salat og kokt skinke. 
Pleier alltid å ta en skive og ett glass appelsinjuice hjemme, før jeg kjører i barnehagen og på jobb. I dag, det samme, som hver dag ellers... Med unntak av at Rune stjal en skive. Da to igjen for lunsj.. 

Trodde jeg..... 

Tok frem matboksen i 10-tida, for jeg spiser når jeg har tid, eller på vei fra ett sted til ett annet. Jeg tok et par biter, men måtte brått ut i butikk. 

Og gjett......

Ja, gjett hvem som da hadde vært på besøk i matboksen, da jeg kom tilbake?!! Ja!! Helt korrekt. Der står Chilli med italiensk salat I munnviken, skinke skiva på vei INN i stryta, og loffen ligger med smøret NED i kontorstolen.. 
Og vipps så smatt ho inn i buret, glad og fornøyd.. Og litt flau for å ha blitt catcha!! 


Så da så.. Vi jentene fikk oss nå en god latter. Men det var nok ikke meninga at jeg skulle få lunsj i dag... :-)) :-)) Men et artig syn var det dog :-)) 





Dette ble da min lunsj. Baconpølse i brød med rekesalat, rå løk, ketchup, sennep og hotdog dressing.. Digg det å!!


Nå avslapp med vesla før dusjing og pakking for morgendagen 


Koz mandag folkens, mye fint på tv programmet oxo i kveld! Wiiiiii! 


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar