Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















lørdag 9. mars 2013

Påskestemning på kjøkkenet


VI HAR FÅTT PÅSKESTEMNING på kjøkkenet. And we like it !! 



Var en tur på Plantasjen i formiddag og benyttet meg av medlemstilbudet, på liljer og tulipaner. Genialt opplegg, er du ikke medlem, ta en kikk HER
Du kommer ikke til å angre! Benytter meg mange ganger i løpet av året av deres ukentlige tilbud på blomster, planter, jord, bark, grillutstyr med mer. 





Så nå er det ryddet og vasket, friske blomster inn og igjen koselig hos oss. Bare å nyte helgen videre! Utepotter er tatt inn for tining, og kanskje får jeg frisket opp trappa i morgen. GLEDE !! 


Senere skal vi kose oss med ferske reker og disaverse godt tilbehør. 
Det gleder jeg meg stort til !! Alltid like godt, og så enkelt !! 
Skal dere servere noe spennende i kveld? 


Ha en hyggelig lørdag, håper dere trives, og har det godt og varmt?! 
Vi har just gått en tur, og det var dritt surt. Nå pledd, sofa og barnetv-sus i bakgrunn.. 



Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar