Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 3. mai 2013

Norwex produkter




DA VAR mine nye Norwex produkter i hus, og jeg i går kveld var det tid for å utforske og prøve scrubben.. Mediterranean Salt Scrub 
Sliter med tørr hud, spesielt på leggene og henda. Og kan si at det var ingen fornøyelse å bruke scrubb, når man har en rift eller lignende på henda... Men vondt skal vondt fordrive, er det et gammelt ordtak som sier - og da kjører vi på.. Og det BESTE er at legger og hender er MYE bedre i dag. 
Det er mye olje i denne og det gjør at huden blir myk og smidig. Gleder meg til flere runder med denne i dusjen !! Fløyelsmyke legger til sommeren !! 
Krukka inneholder 420 gr, og koster kr. 315,-. 


Kjøpte også en del miljø rengjørings produkter. Disse skal jeg skrive mer om, når de tas i bruk. Microfiberklut, poleringsklut som kun skal benyttes med vann, og brillekluter. Samt en flekkfjerner som jeg er super nysgjerrig på.. 

Nå er det frokost for oss jentene, før andre ærend skal gjøres, og bilen skal pakkes for helgen. Trist at solen ikke er fremme i dag! Men vi skal nyte helgen lell vi :-) 

Ha en fin fredag 

Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar