Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 23. mai 2013

Bakedag, og blomsterdag



DAGEN STARTET  med pynting av ostekaken som skulle med til jobb. Kaken ble ganske så fin med friske jordbær og blåbær til pynt. Og kaken falt i smak av gjengen på Storebaug. Eirik min sjef har bryllupsdag i dag også, så helt supert med en kakebit og kaffe til møte da :-)) 

Oppskriften til kaken fant jeg HER. Men isteden for kjøpt pasjonsfruktmousse, lagde jeg selv fruktpure ved å koke epler, pærer og mango med sukker. Tok av vannet og kjørte dette med stavmikseren. Ble kjempe god i kaken. Har lagd nok en bunn, skal servere kaken på lørdag også.. 



Christoffer, min ene kjære unggutt, på jobben. Kom med rosa roser til meg i dag. Så fine, med kort og personlig hilsen... Sweeeeet! Og tusen takk for du er du Chris!





Så kom Kine med denne flotte orkideen, fra gjengen på baugen. 
Takker for samarbeidet og grattis med dagen!! Så koselig!! Tusen tusen takk til alle dere flotte mennesker jeg har jobbet med i mange mange år! Klemz 







Da er smørbrødterten stekt og satt til avkjøling. Den skal vi kose oss med i morra! 

Nå skal jeg utfylle en ny PEDI rapport til Ingrid. Møte fysioterapauten og barnehagen i morgen. Spennende arbeid! 

God kveld videre 


Trine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar