Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 3. mai 2013

Back to the old days

KAN VEL IKKE ANNET enn å føle seg som en mumie, i året 2013.. 

For en stund tilbake sluttet linsa på speilreflekskamera og fokusere.. Kan kun ta bilder på langt hold, og det er jo ikke akkurat holdbart. Er andre ting som bør minnes. Men sitt au, alt går. Men så sluttet blitzen og fungere. Okey, da har jeg en ekstern blitz som kan kobles til... Men den blitzen er jo så sterk, og ikke virker den ved hvert bilde heller. Gjerne det første, så må jeg trykke den på igjen..... Herregud! Man blir jo SÅÅÅ lei!!! 

Har googla nettet i dag, for å finne Best i Test på nytt kamera. Og denne gang blir det Canon, vet jeg. Nikon har vi nå hatt i 6 år, og det har vært bra. Men lyst til å gå tilbake til Canon... Men får nok vente litt med innkjøp av nytt, blir for ti lapper ser jeg :-(( 

Så da folkens - har jeg vært i skuffen og funnet frem dette kamera så lenge, he he 






Et Panasonic DMC-FX8 !!!
Var et super bra kamera, som var fint på mc turer og andre turer, (lommekamera)på begynnelsen av 2000. Tror jeg kjøpte det i 2005 eller før.. Rene museumsgjenstanden, i forhold til dagens småkamerar.. Spent  på bildene - skal bruke dette i helgen :-))) 

#######

Nå har Ingrid og jeg tumla rundt her i mange timer, og skal snart pakke bilen og hente Rune på jobb. Ferden går videre til Saltvik, hvor vi skal kose oss med taco og Idol. Og bare nyte familielivet, og roen. Bilen skal nå pakkes med ny støvsuger, dekkbeis til platten, blomster som skal plantes og disaverse andre småting som manglet... 


Igjen, koselig fredag til alle. Og god helg!! 


Trine 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar