Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 9. mai 2013

Barnslig glede og litt rosa


DA HAR MOR FÅTT SEG NYTT COVER til mobilen. Litt harry mener Rune, men jeg syns det var morsomt og litt rosa.. Jeg er litt rosa om dagen, og da kan jeg bytte til dette når jeg ønsker å være ordentlig rosa. Passer ikke helt i arbeidsbuksa med hale og ører, mens ellers.... Helt perfekt!! 




Noe må vi finne på når vi er på camp. Har gått fin tur oppå fjellet her, hele familien. Vært på snakkis, vært på shopping og har spist lunsj. Regelrett avslapp og kos. 
Ingrid fikk nye malesaker, mens jeg satt på nye skjermbeskyttere på iPhone og iPad. 
Rune har beiset halve platten.. 






Nå relax frem til grillings litt senere. 
Ha en fin torsdag videre!! 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar