Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 8. mai 2013

Siden sist...

HVA HAR SKJEDD SIDEN SIST?!
Søndag var siste oppdatering fra denne kanten, og i dag er det onsdag. Det er onsdag, det er lang fri, vi er på camp og det regner! 

Og hva har vi gjort disse dager imellom? Jo a lot! Dagene går med til jobb, kjøre/hente barnehage, lage middag, rydde og vaske. Og i tillegg denne uken, hadde jeg satt av mandag og tirsdag ettermiddag/kveld til å stå på kjøkkenet.. Rune har vært og fikset platten til de gamle og vært på dugnad i barnehagen.. 

Sånn går nå dagan!! Noen som kjenner seg igjen?! 


På mandag lagde Ingrid og jeg 17 stk små pizzaer. Sykt, tenker nok noen nå. Men skal si, de er ment for fryser'n, og til å spises til lunsj på camp. Lettvint og godt. 
På pizzaene har jeg pizzafyll, ost, champignon, paprika og skinke. Veldig gode ble de !! 

I tillegg lagde jeg to stk kabareer, en medium til oss og en liten til min mor. Lagde også remulade, hjemmelaget den også.. Legger ut oppskrifter på dette litt senere :-)) 

På tirsdag lagde jeg ca 80 rundstykker, og enda flere pizzaer. Nå har vi frokost noen helger fremover... 







Nå er vi på camp, koser oss i teltet og har puttet inn på god mat og drikke. Ingrid lager over pølse med spagetti. En slager som barnemiddag, med en dæsj ketchup. 


Da er det snart natta :-) 
Men jeg høres snart ad - promise folkens !! God helg til alle dere som har tatt dette!!! 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar