Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 27. mai 2013

Første dag...i nytt selskap



DA ER JEG IGANG... i nytt selskap, som kjøpmann, i Rema1000. Og det har vært en spennende og litt slitsom dag. Kurs i økonomi i hele dag. Vi var 9 nye kjøpmenn fra flere deler av landet, hyggelig folk, og vi skal være sammen frem til fredag. 

Brukte 2,5 timer inn til Oslo i morges, og 1,15 hjem!! Snakk om trafikkaos!! 
I morra må jeg starte turen innover kl 06.30 - hjæææælp! 


Hele denne uken skal jeg pendle, og lære masse nytt. Ny kultur, HMS, personal, PØS, innkjøp, markedsføring osv osv. Jeg gleder meg! Dette er gøy!! 


Ønsker alle en super uke - 
Kanskje du skal grille? Rema1000 har godt utvalg !  :-) 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar