Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 24. mai 2013

En helt spesiell dag


Lise Lotte lagde dette flotte bildet av meg, og la det på facebooken tidligere i dag. Syns det var så fint at jeg vil dele det med dere også her på bloggen.. 
Tusen takk for mange flotte hilsener i dag - det er i grunn godt å fylle år, når så mange husker meg :-)) 

¥¥¥¥¥


Men dagen har vært meget spesiell. Den startet kl 05, og jeg stod da opp og dro på jobb. Min siste dag på Statoil Storebaug! Helt uvirkelig. Men nå er Statoil eventyret over for denne gang, etter 13 år!! Mange flotte år, og vil ikke ha vært foruten.... Det er sykt hvor mange flotte mennesker som fins der ute. Man kan kjenne litt ekstra på det nå, og tenkte tilbake at jeg har vært verdens heldigste ... som har hatt det så fint i så mange år!! 

Tusen takk !! 



Og spesielt vil jeg takke alle mine kollegaer på Storebaug. Glad i dere, og vil nok savne dere max. Denne rosen fra Kristin i dag, er nok et symbol på at kjærlighet fins. Kjærlighet fra flotte folk, folk man treffer ved tilfeldigheter, folk man jobber med i årevis og folk man aldri vil glemme eller forlate! 

Dagen har vært fin! Nå er det Kurt Nilsen på TV2, og vi koser oss :-))


God helg!

Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar