Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 24. desember 2012

God Jul

ENDELIG ER DAGEN HER som vi alle har ventet på og forberedt oss på i dagevis.. For ikke å si uker..



Vi har ett fantastisk julevær, hvitt og flott, og det kommer fortsatt noen snøflak fra en lysegrå himmel. Kan ikke bli VAKRERE ENN DETTE ! 




Jeg er på dette skrivende tidspunkt sendt opp i tvstua, for at de to nede skal pakke inn en gave til selveste mor i huset. Kan tro de styrer, og prater i GÅTER.. 

Later som jeg ikke er interessert og er veldig opptatt med mitt. Men SANNHETEN ER VEL AT JEG SNART DØR AV NYSJERRIGHET !!! Kunne faktisk tenkt meg å hengt ned gelenderet og smugkikket av all min makt... Men kan jo ikke det! Eller skal jeg prøve?! ......


Er kanskje litt dumt om jeg glipper taket! Litt avslørt da.... :-)) 


Jeg gleder meg som ett lite barn til å åpne pakker, og se alle fornøyde ansikter, og noen 
overraskende ansikter (håper jo på det...) Så håper jeg på at nissen har vært litt snill mot mor også - og det høres ikke værre ut, he he ... 






Nå er det snart litt kjøkkentjeneste med skrell av poteter, gulrot, kålrot. 
Og etterpå skal vi slenge beina på bordet og lese litt JULEBLADER. Tradisjon tro, det er hvert år JULEBLADER i hus her.. GLEEEDE !! 

Nå kommer vesla - lurer på om jeg skal tyne litt gaveinfo ut av henne?!?! 
Kanskje "bytte" mot en sjokolade??.?.?....


Da vil jeg og mine ØNSKE DERE ALLE EN RIKTIG FLOTT JULAFTEN !
Kos dere med god mat og drikke, stillhet, stemning og til slutt en drøss med flotte, brukelige, kledelige og spennende gaver.


GOD JUL ! 



Stor nisseklem fra 

Oss her i Grønnlia 14Trine & Co





1 kommentar:

  1. Får håpe du og dere får mange fine julegaver :O)

    Ønsker dere alle, både store og små en koslig julaften :O)

    Så utrolig flotte bilder og julestemning i Sarpsborg idag :O)

    Juleklem fra alle oss i Harestien :O

    SvarSlett