Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 26. desember 2012

Skryt til far i huset


HAR LYST TIL Å SKRYTE LITT AV FAR I HUSET som har stått på fælt i julen. 
I dag har vi vært i familiemiddag hos min mor.. Spist kalkun, etterfulgt av en drøss med kaker og goddis !! Så har sluppet unna med matlaging i dag...

Men sjekk VerdensBeste han "snekret" sammen før julaften. Den ble supergod! 
Den beste laget i dette hus - mor er mektig imponert, og litt stolt !! Dette er ikke noe prosjekt jeg skal hive meg utti, med eller uten Skype :-))) 

                                                       *********

Mor har forresten hatt litt ryddedilla i dag. 
Gikk berserk i klesskapet på soverommet, og fikk virkelig ryddet, pakket bort, og ikke minst kastet !! To sekker til UFF :-)) såååå deilig! Kanskje jeg nå kan kjøpe noe nytt som passer og som er i tiden, ikke 15 år tilbake ... Ja, faktisk helt sant. Utrolig hva man samler på, og tror man igjen skal bruke... (tjihiii) 

Er det noen som kjenner seg igjen?
Bruker dere alle klærne dere har i skapet?



Nå er det duket for Kon-tiki film her - stille og rolig i stua ! 


Trine 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar