Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 31. desember 2012

Godt Nyttår !


Vil ønske alle mine lesere ett riktig GODT NYTTÅR !! 

Takker for året som har gått, siden august, det var jo da jeg startet med denne bloggetilværelsen. Skulle jo bare prøve, og hadde litt ekstra tid i sommer... Men mye morro har det blitt, noe mer alvorlig, noe frustrasjon hos min samboer Rune å finne, da mor skal ta bilder i tide og utide. Spesielt de bilder som er av diverse mat man har mekket i hop, danderinger og phototaking FØR MAN SPISER... Når man egentlig er så sulten at man tror man dør om hvert sekund... 
Vi er litt i overkant glad i mat her i familien, som dere sikkert allerede har skjønt, og vi bruker MYE TID PÅ KJØKKENET. Mye glede på dette rom, som jeg også i skrivende stund sitter og nyter med en kopp halvlunken (snart kald) kaffe :-)) 


Men alt i alt er det veldig hyggelig med blogg. Har passert tretusen lesninger siden august, og det er jeg VELDIG HAPPY med folkens. Også hyggelig med kommentarene til Hilde underveis :-)) er det flere som ønsker å kommentere, er dere hjertelig velkomne i 2013 :-) 

I dag blir det avslapp hjemme, med litt pinnekjøtt senere i dag. 
Og vi skal i spenning vente på ett nytt år, og nye muligheter !!
Jeg har mange planer, og er spent på hvor mange som blir gjennomført... 



HAPPY NEW YEAR !!! 



Stor nyttårsklem fra Trine & Co
Grønnlia 14




1 kommentar:

  1. Hei og godt nyttår til dere:)

    Du har en veldig fin blogg Trine som jeg følger med glede..Får virkelig håpe flere lesere får øynene åpne for bloggen din og at 2013 vil bli et kanonår.
    Vi gleder oss til alle sammenkomstene vi kommer til å ha i det nye året, og følge vakre Ingrid som iår blir skolejente...du verden hvor har årene blitt av :O)

    Idag/kveld går ferden sørover igjen etter noen flotte dager her nord.
    Skal bli godt å komme inn i hverdagen igjen med jobb, skole og trening....blir jo fryktelig doven og lat med så lang ferie...
    Vi snakkes en dag :O)

    Klem Hilde

    SvarSlett