Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















lørdag 8. desember 2012

Årets familiejulegave


DA ER ÅRETS GAVE til familien kjøpt, fått på plass og tatt i bruk :-))) Uæææææ!

Vi har fått flott hjelp underveis i prosessen "kjøp tørketrommel 2012", og vi takker flere for viktige detaljer, og spesielt pappan til Rune. Han har peiling!
Han har sjekket, forklart og sendt bilder til og med :-))

Valg av merke var i grunn enkelt. ELECTROLUX. Men vi stod i butikken og skulle velge mellom GOD eller BEDRE.. Tjaaaaaa, og som alltid (i hvertfall nesten...) ble valget BEDRE. 
Og dermed dyrere enn planlagt, men kanskje da også av bedre kvalitet ?! Vi er i god tro om det siste, HE HE !! 

Vår nye tørketrommel

Så da får vi vente å se om håndklene blir tørre da, og MYKE! Litt lei av å få skrubbsår på ryggen, og diverse andre steder på kroppen, av de håndklene vi til nå har brukt.... 
Imens tar vi en brus,og pakker inn noen julegaver som ligger klare og smiler det beste de kan. 

Ps! Vi takker oldemor og mimmi og bessa for julegavene som gjorde dette kjøpet en god del billigere! Tuuuuuuusen takk!!!



Ha en flotters HELG videre! 

Hilsen tørkefrua 



3 kommentarer:

  1. Hei dette er en test

    SvarSlett
  2. Hei dere!
    Flere har hatt problemer med å legge igjen kommentar til meg. Jeg har nå forsket litt på egenhånd og funnet ut..
    Gå inn på kommentar, skriv, velg profil. Da ruller du ned til du kommer til navn/nettadresse. Skriv inn navnet ditt eks og send :-) Og vippps!!

    Jeg gleder meg :-)

    SvarSlett