Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 27. desember 2012

På kjolesalg...

DA HAR SELVESTE MOR I HUSET VÆRT PÅ SALG, på selveste byttedagen.
Jeg hadde forøvrig ikke noe å bytte, men hadde sett meg ut et par antrekk FØR JUL og tenkte at dette var kanskje dagen å ha litt flaks !?! 

Og jeg var IKKE ALENE OM Å TENKE DET !! Herrejesus for et kaos overalt. Man snakker om kaos før jul, med dette var hakket værre folkens !! Men siden jeg visste hvilken butikk og hvilket plagg jeg skulle se etter, OG det satt to ute i bilen og ventet... Så gikk det temmelig greit altså ... 

Rimelig fornøyd med kjøpet 




Rimelig fornøyd, helt til.......

.....kjolen er på her hjemme, og man stolt skal vise frem sitt kupp for dagen. Og det 
tyter ut av stryta til gubben. At jeg kunne vært så fin om jeg hadde begynt å trene litt armer.... FY F...... man blir jo så furt!!!!!!

Hva med å heller si; at den kjolen var fin. Den kledde du kjære ! 
NEIDA, spark meg mens jeg i utgangspunktet føler meg som ei stappa julepølse etter 
julen, og fasongen ikke helt som man ønsker. Og man har ytret at nå er det slutt på kaker og masse eting, og planene er store om å hive seg på sykkelen...


Ja... Så har jeg nå kjøpt denne kjolen da. Den stappa julepølsa skal pynte seg til 
nyttårsfesten og en måned. Er vel bare å sulte seg siste halvdel av januar da, så glidelåsen kan lukkes igjen UTEN HJELP, og at magen ikke strutter som at man kunne være gravid i 6 måned eller no.... Er det noen som har ett klyster til overs?! 
Kan jo gjøre det litt enklere å bytte til større str. Tror du hadde en XL igjen oxo... :-(


Nå blir det salat på menyen, UTEN hvitløksbaguett !! 




Ha en feiende flott torsdag folkens, så håper jeg dere har en feiende flott kropp, og at dere også kanskje har vært på salg i dag. Og gjort et kupp?!


Hilsen julepølsa i Særp





2 kommentarer:

  1. Kjære vene.. nå sitter jeg her å humrer og flirer...ikke av kommentarene til min kjære bror og din bedre halvdel men,,, men måten du beskriver det på.. morsomt..

    Med ønske om en fortsatt fin romjul fra oss i høye nord..

    Og hvis det er noen trøst så er det flere som sitter her og føler seg som en stappa julepølse med slappe overarmer :O)Tji hi....

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde!

      Så hyggelig at du er inne på bloggen, og at den kan more " noen" :-))
      Er ikke letter være oss damer, det henger og slenger både her og der.. Men men go'e er vi lell!

      Nå koser vi oss med stillhet, roen har senket seg.

      Klemz til dere alle i nord

      Slett