Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















fredag 26. juli 2013

Vask sommersalaten!



SOMMER ER TIDEN da veldig mange spiser salat. Salat til lunsj, salat til grillmaten, salat til kvelds og salat til kanskje masse annet... Vi har nå spist salat i hele vinter, og kanskje ikke så mye salat akkurat i disse uker. Men noe blir det da :-)) 

Da Ingrid og jeg lagde lasagne litt tidligere i uken, dukket denne lille karen frem fra isbergshodet... Ikke helt hva jeg kunne tenke meg å sette tenna i, samme med dere kanskje? Eller ha kravlende oppi salatbollen!!  Så dere vask salaten før den kappes, og fjern slike små vesener :-) !! 






Tips til våt salat! Kjøp en billig salatslynge og du får en super tørr og fin salat til bollen!! 

Da ønsker jeg alle en smakfull sommer 


Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar