Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 31. juli 2013

1 år som blogger

GRATULERER TIL MEG SELV !!!

I dag er det 1 år siden jeg blogget for første gang... Hadde da fortsatt ferie, og satt på Saltvik og lurte på om dette kanskje kunne være noe for meg?! Hadde lest ymse blogger, og hadde sett noen layouter.. Men klundret litt ved oppstart, hvem gjør vel ikke det?! Og klundrer vel i grunn litt enda, he he... 

Nå har jeg passert 250 innlegg med forskjellig innhold, og art. Og det er over 11 700 besøk. Jeg er stor fornøyd med dette og takker alle som er inne og følger min blogg. Legg gjerne igjen en kommentar i ny og ne, så blir det enda mer motiverende å oppdatere bloggen! 



Ønsker alle en superbra onsdag!! 

Jeg er på dette tidspunkt på Vinterbro hos Rema1000 Norge og blir fotografert. Spennende å se bildene. Skal tas av fotograf, jeg iført uniform og sikkert ei motorsag :-)) Wiiiiiii! Eller kanskje brom brom passer bedre?!!! 


Trine 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar