Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 21. juli 2013

Nytt til uteplatten



PÅ FREDAG var jeg en snarvisitt på Storbyen og klippet meg, og samtidig benyttet jeg sjansen uten barn og stress.. For å finne en ny passende og lang nok voksduk til nybordet på platten :-) 

Etter flere butikkbesøk endte jeg opp på Princess. Duken er grå og heter Liten Prikk, og koster kr 79,- pr m. Kan anbefale å kjøpe bordklyper på MEKK, da de der koster kun kr 20,- for en 4pk. Og på Princess tar de hele 79,- for samme pk. 



Telyseholderne er av type Polly, også kjøpt på Princess, kr 19,- stk. Super fine å ha ute på bordet, med grå brikke. Denne koster også kr 19,-. Potterose i rosa farge kjøpte vi på Rema for kr 39,-. Så koselig å pynte opp for ferien :-) 






Putene jeg har "laget" til ny sittebenk ved veggen, er også fra Princess. Nikki og Gaberone, ta 3 betal for 2. Og vipps så har vi ting på track igjen :-)) Benken ved veggen er rett og slett puffene som er satt sammen, sauefell oppå putene og nye pynteputer som rygg. Gleeeeede! 

I dag er det nok en dag med sol sol sol... Varmt i solveggen, så tenker det blir en tur ned for å bade! I kveld blir det hvalkjøttmiddag her :-)) 


Nyt søndagen - god sommer! 


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar