Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 24. juli 2013

Sol og pizza i Grebbestad



OVER SER DERE hva jeg gjorde noen timer på dagen i går! Koooosa meg helmax på altan, helt alene.. Rune og Ingrid ble med Hystad på havet, og da var det duket for innsmøring av kropp med kokosolje, nytt sladderblad, fb, boka Politi og ett glass med noe godt i !! 

SOMMERFERIE !!!! 




På ettermiddagen dro vi hele gjengen inn til Grebbestad for å spise pizza på Røda Orm på brygga. 
Rune og jeg valgte Kebabpizzan, men litt lite smak i sausen og litt mye salat kanskje? 
Ellers hyggelig og godt!! Grebbestadpizzan kan anbefales! 

Her kommer noen bilder bra brygga i går. Kan tro vi koser oss på tur :-)) 









I dag er det noe skiftende vær. Det blåser litt fra alle kanter, og vi ser ikke helt om det klarner og blir full sol, eller om det kommer noe uvær?! Regnet litt i natt.. Men sola steker just nå på ryggen min, så uansett fornøyd. Vi kan IKKE KLAGE på været hittil denne ferien. 
(dette innlegget skulle vært lagt ut kl 11, men pga nettproblemer var det klin umulig)


God onsdag til alle! 

Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar