Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 19. juni 2013

Ny 2UX tights og sko

UKAS SHOPPING... 
Hadde et gavekort på XXL, så igjen måtte jeg bite i det sure eplet, og ta turen til Tunejordet. Men når sant skal sies, var det god service der denne gang. Jippi! 





Skulle ha meg et par joggesko, som kan brukes til tur og jobb. Valget ble enkelt, de samme som jeg kjøpte for en stund tilbake, men denne gang i litt knæsjere farge. Noen turer med disse, så sitter de som støpt på foten :-) 





Og det var penger til overs, og da kjøpte jeg meg en tights fra 2XU. Utrolig deilig å ha på, samtidig som den holder flesket på plass... 
Nå kan jeg ture og marsjere og kanskje stramme opp dette flesket som henger og dingler både her og der. Sjekk mer klær fra 2UX HER


I dag er det hjemme dag med sykt barn, spydde igjen i natt. God form nå, men nå har Rune fått denne styggedommen og ligger flat. Fysj! Jeg håper jeg slipper... 


Fin onsdag til alle 


Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar