Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 27. juni 2013

...hva skal man kalle dagen?

HEI FOLKENS, har dere det bra?!! 

Det er i dag vanskelig å sette ett ord på dagen, eller hva dette innlegget skal hete. Ikke hver dag man er like "kretiv" om man kan kalle det det... 



Over ser dere bordblomsten jeg kjøpte på mandag. Deilig med friske blomster, også på bordet på sommeren. Syns man er flinkere til å pynte bord og være kreativ på høsten og vinteren. Men jammen er dette koselig :-) 

Dagen i dag har vært fin den. Startet på Stadion, avsluttet på Ørebekk. Hentet Ingrid, laget middag, klipt en hund, dusjet vesla, dusjet meg, med påfølgende pedikyr, neglelakk, voks og avsluttet med en skrubb. Godt å ha tid til seg selv også... 

Så ringte min mor og for å fortelle at hun har fått grå stær på begge øya og skal opereres. Skumle greier syns jeg, men nå er vel legene så flinke så. Hun skal forøvrig til øyelegen til Ingrid, og han er super flink.. Spent på hvor lang ventetid det er for en slik operasjon :-) og godt av NAV betaler.. 60 000,- er heavy pris.. 


Dagen er igjen full av fart og spenning. Og neste uke blir enda mer innholdsrik. Da starter showet Ørebekk for mitt vedkommende. Godt jeg får "gamle" kollegaer med på laget. Snille  mennesker jeg kjenner.. 


Ølbriller på.... Trallala, med Erik og Kriss fra All Sang på Grensen på TV2. 
Øs pøs regn, men bra med folk der lell. Utrolig! 


Super torsdag videre


Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar