Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 24. juni 2013

Dagens app



MIN FAVORITT APP er for tiden, også i dag, Sports Tracker

Du velger ved oppstart hvilken aktivitet du skal utføre, løping, gåing, eller andre ting. Trenger ikke nett underveis. Trykk START og den forteller deg underveis hvor langt du går, tiden, max hastighet, hastighet pr km og ikke minst brukte kcal. Her kan du legge til stemme som forteller deg hvordan du ligger an pr km, eller kun stillhet :-)) 

I dag har Chilli og jeg gått 3,7 km, vi brukte 38 min. Deilig og stille rundt golfbanen! 
Nå må leggen masseres, sliter selvfølgelig med beinhinnebetennelse... Æsj!! 


Nå moreller, druer og ett glass vann. Og Sommeråpent på NRK, som i dag er i Halden. 


Fin mandag til alle - i morgen tidlig skal jeg i møte på skolen. Veldig spent på hva de sier om skoleåret 2013/2014 for Ingrid :-) Og videre skal jeg jobbe noen timer i den butikken vi overtar i august.. Wiiiiii!!


Trine 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar