Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















tirsdag 4. juni 2013

Ny uke i Oslo

Heisann folkens! 

Nok en uke er igang, solen skinner, det blåser litt kaldt, og her på G2 sitter jeg igjen. Nok en uke med kurs i Rema1000. Denne uken er det Frukt & Grønt som står i fokus. Og dere, jeg gleder meg masse masse!! Lære nye ting, som jeg videre kan ta med til vår butikk i august - og virkelig gjøre forbedringer... 

Det er glede det!! 




Siden sist, har det skjedd masse masse... Vet ikke engang hvor jeg skal begynne...
Men gjorde ferdig kursuken her på fredag, etter å ha vært ute med Statoilsjefene på Fridays på torsdag, og videre ut med gjengen fra kurset. Så gøy å treffe nye og hyggelige folk fra hele landet. 

Lørdag var det shopping på dagen, bursdag kl 15 og videre Regionsshow med Rema1000 Østre Østland på kveld/natt.. Søndag hagearbeid...

Bursdagbarnet Linde, og jenta mi som har fått nye klær : 







Sånn går nå dagan :-)) 

Nå må jeg springe på kurs. Vi tastes, jeg blir i Oslo frem til torsdag :-) 
Fin dag til alle som er innom 



Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar