Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















lørdag 16. februar 2013

Medisterlørdag

ENDELIG LØRDAG, og Ingrid og jeg nyyyyyter formiddagen, mildt sagt

Det er fyr i peisen på kjøkkenet, frokosten står halvveis på bordet enda, Ingrid er i pysj, og fra stekepanna hører vi det frese... Og det lukter nystekte medisterkaker! 



Det var tilbud på 4 kg bakker på Coop i går, og der var min mor. Og snille som de er, kjøpte de med to stk til oss, og leverte den på døren :-)) 
Da var det bare å sette igang stekejobben på morran, tar noen timer.
Nå blir det ferske medisterkaker med til nord om et par uker :-)))))



*********

Ellers skal denne helgen bare brukes til avslapp og kos. Med litt vask og rydd på rommet til Ingrid :-) Hun LOVTE meg ISTED å hjelpe til - så jeg er veldig spent på det, he he.. 

Rune er nå på "utplassering", spent å høre hans historier litt senere i dag. 
Og jeg har just bestilt flybilletter til Trondheim neste lørdag.. Wiiiii! Gleder meg sykt! 



Ha en super lørdag - håper dagen innbyr til noe spennende?! 
Kanskje dere har vinterferie, og skal reise bort? 



Trine 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar