Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















søndag 17. februar 2013

Februarstjerner


MINE JULESTJERNER, nå kalt FEBRUARSTJERNER, lever i beste velgående..
Har nemlig en lei tendens jeg til å holde liv i juleblomstene altfor lenge, og faktisk så blomstrer alle 7 jeg kjøpte i november. 
Men for all del, er jo litt gøy også. Noen blir ganske så store, da kan vi kalle dem julestjernetrær :-))) 




TIL MIDDAG i dag blir det kokte høns. Servert med potet, ris og hjemmelaget brunsaus..
En kanskje rar kombinasjon syns mange?! Men dette er noe min mor serverte oss barna da vi var små. Og vi ungene syns fortsatt det er godt!! Ingrid har samme smak - så i dag blir det diggers middag i heimen :-)) 

Hønsa satt til kok, nå skal de stå i mange timer.. I mens skal vi ut å gå litt på ski rundt huset. I dag snør det i Sarpsborg, og vi nyter dagen !! 


Ha en flotters søndag folkens


Trine 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar