Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















torsdag 14. februar 2013

Valentines Day


HAPPY VALENTINES DAY !! 

Se så flotte blomster jeg har fått av min kjære samboer i dag. Og det var koselig, etter en laaaaang dag på sykehuset i Fredrikstad. Og middagen stod på bordet da vi kom hjem kl 19.30 i kveld. 


Ingrid før MR



Ingrid fikk virkelig en STOR DOSE narkose i dag. Vi har vært igjennom to operasjoner tidligere, men denne i dag tok kaka. Skulle ikke få vekket ungen, der jeg satt på intensiven og ventet og ventet.. Og når hele opplegget var forsinket med nesten to timer.. Ja, da ble det jaggu en lang og slitsom dag! Til slutt ba jeg de trekke ut kanylen som var satt i høyre ankel, bar ungen ut i bilen og dro hjem. Stå kunne ho ikke, men nok er nok... Hjem kjære hjem !! Hjem til resten av familien !! 

Nå er Ingrid lagt, og mor skal schille litt i sofaen før puta kaller

Fortsatt god kjærlighets dag til alle

Trine 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar