Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















onsdag 6. februar 2013

Stuelampa


HEI DERE, har dere en deilig onsdag kveld der ute?! 

Kom plutselig på at jeg har helt glemt å vise dere vår nye taklampe i stua, nå med lys. 
Passer, som tenkt, til ny sofa, tapet og gardiner her inne.. Perfekt til stilen en februar dag i 2013 :-)) 

Ingrid og jeg har nå hatt besøk av de gamle, en liten kikketur. Koselig! 
Nå er det Idol og litt kveldsmat - ellers avslapp og litt hodebry for morgendagen :-)) 
Ellers har dagen vært aktiv for alle. Jeg startet hos tannlegen, og hadde ett lite hull. 
Neeeeeeei! Må tilbake igjen, og det gleder jeg meg ikke akkurat til. Skrekk og gru!! 

Ingrid har vært på sitt første skolebesøk, stor stas og glede !!! 
Innskrivning 28/2 :-) det GLEDER VI OSS TIL ja. 


Og jeg har brukt dagen på jobb til planogram endring og vask på kjøl. Guffent, men nødvendig :-) vi er snart i mål for denne gang. 


Nei, nå skal vesla legge seg. Vi er litt etter skjema, men pytt hva gjør vel det på en onsdag kveld?! 

Kos kveld til dere alle 


Trine 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar