Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 25. februar 2013

Maleprosjekt


DA ER MOR IGANG med maleprosjekt igjen. 
Denne gang er det et skrivebord som skal få ny look. Fra gammel furu, til hvitt og fancy ytre. Har nå vasket, pusset, sparklet og malt to strøk, og jeg tenker at i morgen er det klart for montering. 


Hjemmekontoret skal opp og ferdig i løpet av uka/helgen. 
I morgen er det jakt etter nye knotter på Home & Cottage :-)) Og for tavle og hyller har jeg noen ideer i hodet mitt.. 


Ellers har lille gullet mitt kommet hjem fra hytta i dag. Vært full fart her med Barbie på Viaplay, og tacospising. Koselig da !!! 


Nå tv på kjøkkenet, da jeg selvfølgelig i går klarte å komme borti noe på nytv'n i stua og har mistet alle innstillinger :-((( typisk, nå som Rune er borte noen dager. Og jeg skjønner ingenting !! Blæ!! til SmartTV ... 


Ha en fin mandag 


Trine 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar