Velkommen til min blogg. Her vil du kunne følge ferden videre; i hjemmet vårt, livet vårt og aktivitetene våre.















mandag 1. oktober 2012

Fotspor på trappa

Etter en lang arbeidsdag, var det klart for en liten promenad for Chilli.

Vi tuslet bortover veien, mens jentungen stod på trappa og skrek MAMMA !!
Vi snudde og gikk tilbake til gården, DA så det endelig ut som Chilli skulle gjøre fra seg. Men der STOD nabokatten og glodde, med all verdens av tid - og jammen ikke redd...



Snarere tvert imot, ho gravde seg hull i blomsterjorda mi borte ved fjellet, og DER satte hun seg ned og logret med halen. Nå var det Chilli sin tur å glo.
Katta var ferdig, skrapte jord over sitt fornødende, med poten. Og ruuuslet opp til seg...

Chilli og jeg gikk videre rundt huset, og da vi kom på framsiden igjen..
Hørte jeg et barn igjen skrike MAMMA!!!!! Tenkte først det kom innen ifra, men neida!!



Den som stod midt på plena bak huset i bare strømpebuksa - JA det var lille Ingrid.
Pisse bløt i beina, og kanskje ikke helt fornøyd ..


- Søte små avtrykk av barneføtter -





Ha en suuuper bra mandag - ut i skogen og oppi trærne
med 71 grader nord folket..

Jeg for min del skal inn på badet og se min handyman skru opp ny vask :-) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar